میزان 20, 1396 07:13 Asia/Kabul
  • ادعای مضحک وزیر خارجه بحرین ضد سپاه پاسداران

وزیر خارجه بحرین که نیروهای پلیس و امنیتی این کشور در سرکوب مردم انقلابی بحرین، نوعی تروریسم دولتی را مدنظر دارند، از سیاست آمریکا ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کرد.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی؛ «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین روز چهارشنبه همسو با دیگر حامیان تروریست‌ها در منطقه از جمله آمریکا مدعی شد قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک گروه تروریستی، گامی در مسیر تشخیص منبع تروریسم در منطقه و جهان است.

این موضع‌گیری وزیر خارجه بحرین نوعی سرسپردگی این کشور کوچک عربی در برابر رژیم آمریکا است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان کارآمدترین نیرو در جنگ با تروریسم، برنامه آمریکایی‌ها را برای حفظ داعش در منطقه غرب آسیا برهم زده است.  

«حسن روحانی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و منطقه قرار دارد، تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دلیل آنکه می‌خواستند گروه تروریستی داعش را 20 سال در منطقه نگه دارند و از این ابزار استفاده کنند، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانی هستند، زیرا این نهاد با برنامه‌ریزی و حمایت از ملت عراق، سوریه و لبنان، داعش را ذلیل کرده است.

کلیدواژه