قوس 05, 1396 09:52 Asia/Kabul
  •   آمادگی حزب الله برای گفت‌وگو با تمام گروه‌ها

مسؤول روابط خارجی جنبش حزب الله لبنان از آمادگی این جنبش برای گفت‌وگو با تمامی گروه‌ها و جریان‌های داخلی این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «عمار الموسوی» مسؤول روابط خارجی  جنبش حزب الله  روز شنبه با اشاره به ایستادگی  این جنبش  در برابر دخالت‌های خارجی اعلام کرد: حزب الله  برای همکاری و گفتگو با شرکای داخلی خود آمادگی کامل دارد.

عمار الموسوی هدف عربستان از استعفای تحت اجبار «سعد حریری» نخست وزیر لبنان در ریاض را ایجاد اختلافات داخلی و درگیری‌ها میان مردم  این کشور دانست و گفت: عربستان باید با دوری از تحمیل نظرات خود ، به اشتباهاتش اعتراف کند.

مسؤول روابط خارجی حزب الله با تجلیل از مواضع «میشل عون» رییس جمهور لبنان  در مدیریت بحران  کشور افزود: حکمت و درایت وی  برای عبور از این مرحله نشان داد که او مردی در قامت یک کشور است.

شیخ «علی دعموش» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز با ابراز رضایت از بازگشت «سعد حریری»  و ایجاد  فضای مثبت در کشور، از عربستان خواست از شکست خود عبرت بگیرد و بداند که لبنان جایی برای عقده‌گشایی و جبران ناکامی‌هایش نیست، زیرا مردم لبنان هیزم آتش فتنه‌انگیزی سعودی و ماجراجویی‌های بی‌حساب آن نخواهند شد.

 

کلیدواژه