قوس 21, 1396 17:33 Asia/Kabul
  • استقبال «جبهه مردمی» ‌فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از اظهارات فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره فلسطین استقبال کرد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی گردان‌های جهاد اسلامی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی همه‌جانبه از نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، «سرلشکر ابو احمد فواد» معاون جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت : از آن جایی که سردار سلیمانی، خود یک فرمانده میدانی و دارای تجربه است ، از مسائل مطرح شده از سوی ایشان حمایت می‌کنم.

فواد با تاکید بر این که اکنون محور مقاومت قدرتمندتر از گذشته است، تاکید کرد : مقاومت مردم فلسطین تنها نیست بلکه امکانات بسیاری در اختیار دارد .

وی با اشاره به این که آمادگی داریم با تمامی گروه‌های فلسطینی برای شروع یک انتفاضه اقدام کنیم، تاکید کرد: باید به شکاف میان گروه‌های فلسطینی برای مقابله با دشمن و جنایت‌های آنان پایان داد . معاون جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دعوت می‌کنم، برای مقابله با تصمیم ترامپ در جلسه جبهه مردمی فلسطین شرکت کند. 

ترامپ چهارشنبه هفته گذشته ( 15 قوس ) ضمن اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، با انتقال سفارت آمریکا به این شهر موافقت و دستور اجرایی آن را امضاء کرد . پس از تصمیم  «دونالد ترامپ» مناطق مختلف فلسطین صحنه درگیری میان نظامیان صهیونیست با  فلسطینیان بوده است.

کلیدواژه