دلو 07, 1396 15:37 Asia/Kabul
  • خواب رئیس جمهوری آمریکا برای قدس تعبیر نخواهد شد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین، گفت: اظهارات و تلاش‌های رئیس جمهوری آمریکا برای تبدیل قدس به پایتخت رژیم صهیونیستی، بیشتر به خواب آشفته شبیه است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 15 قوس 1396 قدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ اقدامی که با مخالفت و واکنش‌های گسترده مردمی، سران کشورها و مجامع بین‌المللی روبه‌رو شد.

«حسین امیرعبداللهیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما؛ اسرائیل را رژیمی جعلی و نامشروع دانست و افزود: رژیم غاصب اسرائیل از ترس مقاومت، با کشیدن حصار بتونی و دیوارهای مرتفع در اطراف این رژیم جعلی و ساختگی، فقط برای حفظ و بقای خود تلاش می‌کند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین همچنین گفت: با وجود خدمت داعش به صهیونیست‌ها در تضعیف و ویرانی بخشی از کشورهای اسلامی، بی‌تردید امروز تل‌آویو در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین با بیان اینکه آل‌سعود و آمریکا نمی‌توانند حامی نجات‌بخش رژیم اسرائیل باشند، تأکید کرد: مقاومت حرف آخر را در احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین به کرسی خواهد نشاند و هرگز اجازه داده نخواهد شد که رژیم غاصب اسرائیل امنیت منطقه و ایران را به بازی گیرد.

 

کلیدواژه