هراس رژیم صهیونیستی از قدرت منطقه ای ایران
(last modified 1396-11-29T11:34:03+00:00 )
دلو 29, 1396 16:04 Asia/Kabul
  • هراس رژیم صهیونیستی از قدرت منطقه ای ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار سخنان واهی خود علیه ایران مدعی شد برای جلوگیری از حضور نظامی ایران در سوریه تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به توافق هسته‌ای ایران مدعی شد، توافقی که قرار بود باعث صلح و امنیت جهانی شود، ایران را جسورتر کرده است و ایران می‌خواهد بر منطقه مسلط شود. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سپس از شوی تبلیغاتی جدید خود علیه ایران رونمایی کرد. او تکه آهنی از زیر تریبون بیرون آورد و مدعی شد این تکه‌ای از پهپادی است که شنبه گذشته وارد حریم هوایی آنها شد،‌ پهپادی که به زعم او ساخت ایران است.

درهمین حال، «چالرز بابلزر» رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در پایگاه اینترنتی مدیا لاین نوشت: اسرائیل باید از نیروهای نیابتی خود از جمله منافقین برای مقابله با ایران استفاده کند.

این ادعاها از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی مطرح می شود که جنایات این رژیم ضد فلسطینی ها در کنار برخورداری اسرائیل از سلاحهای کشتار جمعی و بی اعتنایی به قوانین بین المللی موجب شده که این رژیم کانون بحران در منطقه خاورمیانه باشد.

کلیدواژه