تلاش رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی برای مخدوش کردن چهره حزب‌الله لبنان
(last modified 1396-12-01T06:31:48+00:00 )
حوت 01, 1396 11:01 Asia/Kabul
  • تلاش رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی برای مخدوش کردن چهره حزب‌الله لبنان

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اعلام اسامی نامزدهای این جنبش در انتخابات پارلمانی لبنان تاکید کرد: ارتش‌های سایبری رژیم صهیونیستی و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تخریب افکار عمومی علیه حزب الله فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان روز دوشنبه اسامی نامزدهای این جنبش در انتخابات پارلمانی لبنان را که قرار است در16 ثور 1397 برگزار شود، اعلام کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: برخی کشورها صدها میلیون دلار برای تخریب جایگاه این جنبش، رهبران و مسئولان آن از طریق ترویج شایعه درباره رهبران آن هزینه می‌کنند.

«سید حسن نصرالله» با تاکید بر تلاش‌های مخرب رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس خاطرنشان کرد: همجمه گسترده‌ای علیه نماینده‌های این جنبش به منظور تخریب وجهه آن‌ها صورت خواهد گرفت و مردم باید متوجه آن باشند.

نصرالله افزود: انتخابات پارلمانی فعالیت سیاسی است و حزب‌الله هر فردی که کفایت نمایندگی را داشته باشد از میان اعضایش انتخاب می‌کند و انتخاب این افراد به عنوان نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به جدایی اعضای این حزب در تصدی پست‌های وزارتی و نمایندگی پارلمان برای تقسیم مسئولیت‌ها گفت: درچارچوب تفاهم بین جنبش «امل» و «حزب‌الله» در برخی حوزه‌ها به ویژه در شهر «بعبدا» Baabda که دارای دو نماینده است قرار شد یک نماینده از حزب‌الله و دیگری از جنبش «امل» باشد.

پیشتر نیز شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، شعار انتخاباتی حزب‌الله لبنان را «نَحمی و نَبنی»  (دفاع می‌کنیم و می‌سازیم) اعلام کرد.

شیخ «نعیم قاسم» تاکید کرد: حزب‌الله براساس وظیفه‌اش از لبنان حمایت می‌کند و زمانی که حزب‌الله در پارلمان و حکومت شرکت دارد، مسائل مردم را پیگیری می‌کند و با فساد مبارزه می‌کند و فریاد وحدت ملی سر می‌دهد، در حال «ساختن» است.

 

کلیدواژه