حوت 13, 1396 12:47 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: منشاء همه مشکلات خاورمیانه، غده سرطانی اسرائیل است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: سرمنشأ همه مشکلات کشورهای عربی- اسلامی و همه مشکلات حاصل از بیرون رانده شدن فلسطینیان از خاک خود، اسرائیل است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری العهد لبنان؛ شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: بستر گسترش تکفیری‌ها در منطقه که آمریکا، کشورهای عربی و خارجی آن را فراهم کرده‌اند برای تحقق پروژه اسرائیل بوده و منبع همه ویرانی‌ها در سوریه، یمن، عراق، لبنان و کل خاورمیانه، طرح اسرائیل است.

شیخ «نعیم قاسم» تصریح کرد: همه اقدامات عربستان و کشورهای همراه آن در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر حزب‌الله درچارچوب خدمت به اسرائیل است و همه سازمان‌های جهانی تحت نظارت آمریکا در خدمت رژیم صهیونیستی هستند.                                         

شیخ «نعیم قاسم» گفت: حزب الله لبنان راه مقاومت را پیموده‌ است و به دنبال حمله نیست، اما در صورت تجاوز از خود دفاع می‌کند و در صورتی که سرزمین لبنان اشغال شود، برای آزادی آن تلاش خواهد کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: حزب الله لبنان در برخورد با همه مسائل، مشکلات و چالش‌ها متحد عمل می‌کند و همواره در کنار مردم بوده و به همین سبب است که دشمن شب و روز تلاش می‌کند شکافی در حزب الله ایجاد کند.

 

کلیدواژه