زمینه سازی امریکا و کشورهای عربی برای تحمیل طرح موسوم به «معامله قرن»
(last modified 1396-12-27T14:17:36+00:00 )
حوت 27, 1396 18:47 Asia/Kabul
  •  زمینه سازی امریکا و کشورهای عربی برای تحمیل طرح موسوم به «معامله قرن»

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هشدار داد، برخی کشورهای عربی در حال زمینه سازی برای تحمیل طرح موسوم به "معامله قرن" هستند.

­

به گزارش رادیو دری،درچارچوب طرح جدید آمریکا موسوم به «معامله قرن» با هدف حذف مساله فلسطین، دونالد ترامپ  شهر اشغالی‌ قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل معرفی کرد و از تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس خبر داد .

رباح مهنا عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین روز یکشنبه در گفتگو با پایگاه اینترنتی العهد لبنان گفت، راه حل موثر برای مقابله با طرح امریکا و برخی کشورهای عربی موسوم به «معامله قرن» ، رفع اختلافات موجود بین گروههای فلسطینی و سرعت بخشیدن به اتحاد فلسطینیان است.

وی  با تاکید بر لزوم مقابله با طرح های مشکوک امریکا و رژیم صهیونیستی، خبرهای منتشرشده از سوی صهیونیست ها مبنی بر اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا طرح «معامله قرن» را به منظور پرداختن به دیگر مسائل منطقه ای به تعویق انداخته است ، کم اهمیت دانست.

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست با توجه به حساسیت مرحله کنونی، از اقدامات خود برای مجازات منطقه غزه صرفنظر کند.