حمل 16, 1397 09:35 Asia/Kabul
  • پاسخ کوبنده حزب الله لبنان به اسرائیل درصورت جنگ‌افروزی مجدد

نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در واکنش به تهدید رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به عملی شدن این تهدید را قاطع دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه‌ خبری لبنانی النشره؛ «نواف الموسوی» نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، روز چهارشنبه در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی ضد حزب الله لبنان تصریح کرد؛ اگر جنگ با لبنان به راه انداخته شود، حزب الله، توان شکست رژیم صهیونیستی را برای باردیگر دارد.

«نواف الموسوی» تاکید کرد، اگر رژیم صهیونیستی فکر می‌کند می‌تواند مرتکب جنایات علیه غیرنظامیان لبنانی شود، بدون اینکه جواب کوبنده‌ای دریافت کند، سخت در توهم است. 

«گادی آیزنکوت» Gadi Eizenkot رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد این رژیم در سال ۲۰۱۸ وارد جنگ با حزب الله لبنان شود. 

«گادی آیزنکوت» مدعی شد امسال فرصت جنگ با حزب الله لبنان فراهم است و فرماندهی آن را برعهده خواهد داشت. 

اظهارات «گادی آیزنکوت» درباره جنگ احتمالی با حزب الله لبنان در حالی مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه با نیروهای حزب‌الله لبنان در سال 2006، با تحمل خسارت و تلفات سنگین از این جنگ عقب‌نشینی کرد.

«حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان بارها تاکید کرده است در صورت وقوع هرگونه جنگ با لبنان، محور مقاومت، جنگ را به داخل سرزمین‌های اشغالی خواهد کشاند.

کلیدواژه