حسن نصرالله: آمریکا و متحدانش در برابر شکست طرحشان در منطقه ساکت نمی‌مانند
(last modified 1397-02-12T04:55:50+00:00 )
ثور 12, 1397 09:25 Asia/Kabul
  • حسن نصرالله: آمریکا و متحدانش در برابر شکست طرحشان در منطقه ساکت نمی‌مانند

دبیر کل حزب الله لبنان، تاکید کرد: آمریکا، رژیم اسرائیل و عربستان سعودی در برابر شکست طرح های خود در سوریه و عراق و لبنان ساکت نخواهند نشست.

«سید حسن نصرالله» روز سه شنبه در همایش بزرگ انتخاباتی در استان بقاع لبنان، با بیان اینکه برخی طرف ها از قیمومیت در سوریه حرف می زنند که به معنای تسلیم شدن در برابر پیروزی های نظام سوریه است، افزود: امروز طرفی حاضر به پرداخت صدها میلیارد دلار در جنگ با محور مقاومت و تحریک آمریکا ضد محور مقاومت است.

دبیرکل حزب الله لبنان، تصریح کرد: حزب الله در هفت سال گذشته با وجود درگیر بودن به جنگ ضد تکفیری ها، صهیونیست ها و تروریست ها خدمات زیادی انجام داده و مقاومت اکنون به حمایت سیاسی نیاز دارد، زیرا توطئه بین المللی و منطقه ای ضد مقاومت زیاد شده است.

نصرالله ، با بیان اینکه «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی آماده پرداخت میلیاردها برای تحریک آمریکا و اسرائیل برای راه انداختن جنگ در منطقه است، خاطرنشان کرد: جنگ در آستانه تمام شدن با عوامل تروریست ها در سوریه است، اما حامیان تروریست ها، آمریکا ، متحدانش و سعودی ها برابر شکست خود در سوریه ساکت نمی مانند.

وی اظهار کرد: کسانی که به دنبال ایجاد حساسیت های منطقه ای هستند به نفع رژیم اسرائیل کار می کند و دشمن منطقه بقاع و جنوب لبنان و مقاومت هستند.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین برخی احزاب و جریان های سیاسی را در لبنان حامی تروریست ها دانست و گفت: حزب «جریان المستقبل» به رهبری «سعد الحریری» و «نیروهای لبنانی» به رهبری «سمیر جعجع» و برخی از اعضای دولت ، با تروریست ها همکاری داشتند. 

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است 16 ثور برگزار شود. جنبش حزب الله لبنان در این انتخابات 13 کاندیدا را معرفی کرده است. 

 

کلیدواژه