ثور 22, 1397 08:09 Asia/Kabul
  •  رژیم آل خلیفه به عامل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

جریان اسلامی «الوفاء» بحرین اظهارات مسئولان رژیم آل خلیفه در حمایت آشکار از تجاوز نظامی اسرائیل به سوریه را که از خط قرمز عبور کرده حاکی از بی حیایی سیاسی این رژیم برای اشغالگران صهیونیستی دانست.

به گزارش شبکه العالم ، جریان اسلامی «الوفاء» بحرین روز جمعه  طی بیانیه ای با اشاره به  اینکه مواضع رژیم بحرین و مزدوری آن برای دشمن صهیونیستی، بحران این رژیم با ملت خود و امت اسلامی را فاش کرد، افزود: حمایت بحرین از سیاستهای متجاوزانه اشغالگران صهیونیستی ، مشروعیت انقلاب مردم این کشور را ضد حاکمان آل خلیفه اثبات می کند.

در بیانیه جریان اسلامی الوفاء بحرین آمده است: رژیم آل خلیفه  پس از عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی و اینکه  موضوع فلسطین را اولویت دوم خواند بار دیگر  اندیشه های باطل خود را که هیچ ارتباطی با کشور و ملت و فرهنگ آن ندارد ، به نمایش گذاشت.

 شیخ «خالد بن احمد آل خلیفه »  وزیر خارجه رژیم بحرین در توئیتی  از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه  حمایت کرده است.

پنجشنبه گذشته رژیم صهیونیستی ده‌ها موشک به مناطق مختلف سوریه شلیک کرد و پس از این حملات، ارتش سوریه چندین پایگاه این رژیم را هدف قرار داد.

این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی به سوریه حمله می‌کند، از ابتدای ناآرامی‌های سوریه تاکنون اسرائیل با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی و جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه، مناطق مختلف این کشور را هدف قرار داده است.

کلیدواژه