انتقال سفارت آمریکا به قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌‌کند
(last modified 1397-02-25T06:38:33+00:00 )
ثور 25, 1397 11:08 Asia/Kabul
  •  انتقال سفارت آمریکا به قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌‌کند

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل گفت: انتقال سفارت آمریکا به یکی از مقدس‌ترین اماکن مذهبی مسلمانان، روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری مهر؛ «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با اشاره به جنایت رژیم ستمگر و کودک‌کش صهیونیستی تاکید کرد: فلسطینیان همواره در برابر اقدامات جنایتکارانه اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و برخی متحدین مرتجع منطقه‌ای، مقاومت کردند و در آینده نیز ایستادگی خواهند کرد.

ولایتی با بیان این‌که دولت آمریکا همواره مدعی رهبری حفظ صلح در جهان است افزود: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، با اقدامات ماجراجویانه، خودسرانه و بر خلاف تمامی موازین بین المللی از جمله انتقال سفارت به قدس، خروج از برجام، ترغیب و تشویق برخی کشورهای منطقه در راستای تضعیف کشورهای اسلامی، نقض متعدد و مکرر تعهدات و توافقنامه های بین المللی، تنها در جهت تشدید تنش‌ها و بر هم زدن صلح و ثبات در منطقه و بلکه جهان پیش می رود.

روز گذشته (دوشنبه) همزمان با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، نظامیان صهیونیست دستِ‌کم 59 فلسطینی را به ضرب گلوله شهید و بیش از 2000 نفر را زخمی کردند.

 

کلیدواژه