ورود تیم پزشکی اسرائیلی به «ریاض» برای نظارت بر درمان بن سلمان
(last modified 1397-03-07T11:37:57+00:00 )
جوزا 07, 1397 16:07 Asia/Kabul
  •  ورود تیم پزشکی اسرائیلی به «ریاض» برای نظارت بر درمان بن سلمان

روزنامه فلسطینی «المنار» چاپ قدس نوشت ، یک تیم پزشکی اسرائیلی وارد ریاض پایتخت عربستان شده است تا بر روند درمان «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی نظارت کند.

«محمد بن سلمان» از 1 ثور 1397 و پس از حادثه تیراندازی در نزدیک کاخ پادشاه سعودی در منطقه «الخزامی» در شهر ریاض در رسانه ها و انظار عمومی حضور نداشته و از سرنوشت وی خبری در دست نیست ؛ وی هنگام سفر اخیر «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا به عربستان سعودی نیز در رسانه‌ها ظاهر نشد.

به گزارش روزدوشنبه العالم ؛ روزنامه المنار با اعلام این خبر بر درستی وقوع کودتا در کاخ ولیعهد سعودی در منطقه «الخزامه» صحه گذاشت و تاکید کرد: در جریان کودتای آن شب دو گلوله به «محمد بن سلمان» اصابت کرده  و از ناحیه پا زخمی شده است.

 پایگاه صوت العرب نیز امروز اعلام کرد: منابع آمریکایی  تایید کرده اند ولیعهد سعودی در حادثه تیراندازی در کاخ پادشاهی در منطقه الخزامی مجروح شده و توسط بالگرد از محل خارج شده است.

به گفته برخی منابع ، ولیعهد سعودی  پس از درمان مخفیانه در آلمان به علت مجروح شدن در آن حادثه، دوباره به عربستان سعودی برگشته است. این خبر پس از آن منتشر شد که خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) ظهر جمعه (4 جوزا 1397 ) از گفت وگوی تلفنی ولیعهد سعودی با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا خبر داد.

 

کلیدواژه