تیراندازی در کاخ پادشاهی؛ «بن سلمان» ترسیده است!
(last modified 1397-03-12T04:57:01+00:00 )
جوزا 12, 1397 09:27 Asia/Kabul
  • تیراندازی در کاخ پادشاهی؛ «بن سلمان» ترسیده است!

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان پس از  تیراندازی در منطقه الخزامی (21 آوریل گذشته) به شدت ترسیده و این مساله بر تصمیم‌گیری‌های وی تاثیر گذاشته است.

روزنامه رأی‌الیوم روز جمعه به نقل از منابع غربی نوشت این منابع به «محمد بن سلمان» توصیه کرده‌اند از حضور در ملأ عام اجتناب کند و اتخاذ تصمیمات تحریک‌آمیز را به خاطر نجات جان خود متوقف کند تا اینکه به طور رسمی به‌عنوان پادشاه انتخاب شود.

یکی از افرادی که مسائل خاندان پادشاهی عربستان آشناء است، درپی حمله به دربار پادشاهی در ریاض می‌گوید، «محمد بن سلمان» به شدت وحشت‌زده است.

منابع خبری گزارش دادند دربار پادشاهی در ریاض توسط افراد مسلح با پهپاد حامل مواد منفجره و با هدف ترور «محمد بن سلمان» و همراهانش مورد حمله قرار گرفته است.

تاکنون چگونگی انجام این عملیات مشخص نشده اما منبعی آگاه به مسائل خاندان پادشاهی در ریاض تاکید کرده است عملیات تیراندازی در الخزامی با اهداف سیاسی و توسط دائره حاکمیت انجام شد و عملیاتی عادی نبوده است.

منبعی غربی در این زمینه می‌گوید: ولیعهد عربستان از این حمله که نجات از آن سخت بود، توانست جان به در ببرد، اما بسیار ترسیده است؛ چرا که اصلا تصور نمی‌کرد کاخ پادشاهی، هدف حمله‌ قرار گیرد. 

کلیدواژه