حضور هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
(last modified 1397-03-18T11:44:55+00:00 )
جوزا 18, 1397 16:14 Asia/Kabul
  • حضور هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

منابع فلسطینی از حضور هزاران فلسطینی در بیت المقدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره؛  به گفته  این منابع،  هزاران فلسطینی که از صبح امروز(جمعه) برای اقامه نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مناطق مختلف فلسطین اشغالی ، کرانه باختری و قدس رهسپار بیت المقدس شده اند درمسجد الاقصی حضور یافته اند .

نظامیان رژیم صهیونیستی نیز با استقرار در پست ایست و بازرسی «قلندیا» مانع عبور فلسطینی های زیر 40 سال از این پست برای شرکت در نماز جمعه مسجد الاقصی شدند؛ لذا ده ها تن از آنها مجبور شدند از روی دیوار بپرند.

 با افزایش تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با بزرگ‌ترین راهپیمایی روز بازگشت که با روز قدس همزمان شده است، رژیم صهیونیستی 50 هواپیمای آبپاش را برای اطفای حریق احتمالی در پی تظاهرات امروز در طول نوار غزه آماده کرده است.

مردم فلسطین امروز بعد از اقامه نماز جمعه در روز جهانی قدس که با سالگرد اشغال کامل قدس توسط رژیم اسرائیل در سال 67 19همزمان شده است تظاهرات می کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز 18 جوزا ودر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، همزمان با ایران در دیگر کشورهای جهان برگزارمی شود.

 

کلیدواژه