جوزا 22, 1397 08:15 Asia/Kabul
  • نسل جدید فلسطینیان در مبارزه با صهیونیست‌ها مصمم تر هستند

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران با اشاره به مقاومت فلسطینیان در برابر جنایات صهیونیست ها گفت: رژیم اسرائیل نمی تواند هویت فلسطین را از بین ببرد، زیرا نسل جدید فلسطینی ها از پدرانشان مصمم تر هستند.

«محمدجواد لاریجانی» شامگاه دوشنبه در گفت وگو با شبکه دوم تلویزیون ایران با بیان اینکه هویت فلسطین باید در این سرزمین تصمیم گیر باشد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و غربی ها فکر می کردند در مدت 10 سال هویت فلسطین از بین می رود در حالی که این هویت باقی ماند و فلسطینی ها خودشان باید برای آینده حکومت و سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

لاریجانی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، ویژه بود افزود: برای رژیم صهیونیستی خفت بار بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به کشورهای مختلف سفر کند و از این کشورها بخواهد اجازه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را ندهند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران با اشاره به اینکه راهبرد مقاومت، تحرک وسیعی پیدا کرده است تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید از بین برود همان گونه که رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی از بین رفت.

لاریجانی درباره تحرکات گروهک تروریستی منافقین هم گفت: این گروهک هزاران نفر از مردم بی گناه ایران را شهید کردند اما غربی ها آن ها را تطهیر می کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران با اشاره به اینکه منابع مالی گروهک تروریستی منافقین توسط عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی تامین می شود تصریح کرد: غربی هایی که مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم هستند چگونه پایتخت های آن ها برای اعضای گروهک تروریستی منافقین فرش قرمز پهن می کنند و امکانات در اختیار آنها می گذارند.

 

کلیدواژه