میزان 26, 1397 16:34 Asia/Kabul
  • تاکید جمعیت «الوفاق» بر تحریم انتخابات نمایشی در بحرین

جمعیت «الوفاق» بحرین با انتخاب شعار «صوتک أغلی» (رأی تو ارزشمندتر است) بر تحریم انتخابات نمایشی پارلمانی و شورای شهر رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

با وجود تهدیدهای رژیم آل خلیفه مبنی بر مجازات افرادی که انتخابات مجلس و شهرداری را تحریم کنند، اخیراً «حسین الدیهی» معاون دبیر کل جمعیت «الوفاق»، تحریم انتخابات پارلمانی و شورای شهر این کشور را اعلام کرد و از مردم هم خواست این انتخابات را که قرار است 24 نوامبر برگزار شود، تحریم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤة؛ "جمعیت وفاق ملی اسلامی" بحرین اعلام کرد: انتخاب شعار «صوتک أغلی» (رأی تو ارزشمندتر است)، در پاسخ به اقدامات رژیم ظالم آل‌خلیفه علیه ملت بی‌دفاع بحرین، انجام شده است.

جمعیت الوفاق در ادامه تصریح کرد: رأی شهروندان بحرین، ارزشمندتر از نظام انتخاباتی غیرعادلانه و نیز پارلمانِ فاقد صلاحیت است که حتی از کمترین سطح دموکراسی نیز برخوردار نیست و اراده شهروند بحرینی بالاتر از آن است که در بحران‌های سیاسی، حقوقی، اقتصادی، اجتماعی و نیز فساد مالی و اداری، مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

الوفاق با تاکید بر مطالبات عادلانه و مشروع ملت بحرین، اعلام کرد: تحقق این مطالبات، منجر به تحولات ریشه‌ای به سمت دموکراسی در بحرین خواهد شد.

کلیدواژه