دلو 01, 1397 09:25 Asia/Kabul
  • تجاوز هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند: دهها موشک به سمت جنگنده های این رژیم (که به برخی اهداف در سوریه حمله کردند) شلیک شد.

به گزارش رادیو دری و به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند دهها موشک ارتش سوریه به سمت جنگنده های اسرائیلی (که به برخی اهداف در سوریه حمله کردند) شلیک شد.

تجاوز هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

شبکه تلویزیونی العالم؛ پدافند هوایی سوریه با یک تجاوز و حمله نظامی مقابله و اهدافی را سرنگون کرد. پدافند هوایی سوریه با چندین مورد تعرض و تجاوز بر فراز دمشق پایتخت سوریه مقابله و چندین هدف را سرنگون کرد. تجاوز به سوریه از فراز اراضی لبنان صورت گرفت.این شبکه افزود پدافند ضد هوایی سوریه با تجاوز خصمانه دشمنان در آسمان دمشق مقابله و چندین هدف آنان را سرنگون کرد.

رژیم صهیونیستی مسئولیت حملات هوایی به سوریه را برعهده گرفت

سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد این رژیم مسئولیت حملات هوایی به دمشق را برعهده می گیرد.تلویزیون سوریه اعلام کرد تجاوز هوایی به سوریه از فراز آسمان لبنان همچنان ادامه دارد و پدافند هوایی سوریه همچنان با این حملات مقابله و آن ها را دفع می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دستیابی به اهداف از پیش طراحی شده در تجاوز به خاک سوریه ناکام ماند . ارتش اشغالگر قدس در تجاوز موشکی نیمه شب دوشنبه به خاک سوریه با وجود این که از  جنگ افزارهای پیشرفته گوناگونی استفاده کرد اما نتوانست به اهداف خود دست یابد .ارتش سوریه نیز اعلام کرد : سامانه موشکی ارتش ، ده ها فروند موشکی صهیونیستی را که به طرف خاک سوریه شلیک شد، رهگیری و منهدم کرده است .منابع خبری اعلام کردند : حمله دشمن صهیونیستی از فراز آسمان لبنان و منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و همچنین دریاچه طبریا در جنوب جولان اشغالی صورت گرفت.در پی تجاوز هوایی به سوریه ، رژیم اشغالگر قدس از ترس اقدام تلافی جویانه دمشق همه تفریحگاه های زمستانی در منطقه اشغالی جبل الشیخ را برای روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد . ارتش اسرائیل اعلام کرد امروز منطقه گردشگری جبل الشیخ در جولان اشغالی بر روی بازدیدکنندگان بسته است. علت این تصمیم حوادث اخیر در مرز شمالی عنوان شده است.

آرامش در دمشق پایتخت سوریه برقرار و اوضاع در این شهر عادی است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از دمشق ، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه و به ویژه شهر دمشق ، نیمه شب دوشنبه از فراز آسمان لبنان و منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و همچنین دریاچه طبریا در جنوب جولان اشغالی آغاز شد و حدود 80 دقیقه ادامه داشت .

ارتش سوریه اعلام کرد: سامانه پدافند نیروی هوایی که در آماده باش و توانمندی کامل به سر می برد ، موفق به رهگیری و انهدام بیشتر موشک های پرتاب شده رژیم صهیونیستی شد .دشمن صهیونیستی در این تجاوز آشکار شماری از مراکز نظامی در محدوده فرودگاه دمشق ، منطقه الکسوه در حومه جنوب شهر و مراکزی در استان های قنیطره و سویدا در جنوب سوریه را هدف قرار داد اما موفقیتی به دست نیاورد .همزمان با این تجاوز ، رسانه های صهیونیستی برای تخریب روحیه رزمندگان مقاومت در سوریه خبرهای دروغ را منتشر کردند .تلویزیون سوریه هم اکنون در حال پخش تصاویر زنده از آسمان دمشق و شرایط عادی در این شهر است.

کلیدواژه