دلو 24, 1397 09:29 Asia/Kabul
  • تاکید فلسطینی ها بر تسلیم نشدن در برابر دشمن صهیونیست

برون مرزی - مسئول هماهنگی راهپیمایی های دریایی فلسطینیان تاکید کرد، مردم فلسطین با شرکت در این راهپیمایی ها تاکید می کنند در مقابل رژیم صهیونیستی تسلیم نمی شوند.

«رائد ابودایر» مسئول هماهنگی راهپیمایی های دریایی فلسطینیان روز سه شنبه در گفتگو با العالم گفت: شرکت فلسطینیان در راهپیمایی دریایی نشان می دهد که ملت فلسطین هیچ گاه خسته و ناامید نخواهد شد و همچنان بر گرفتن تمام حقوق خود از چنگ رژیم اشغالگر اسراییل و نیز سران تشکیلات خودگردان که همچنان به تصمیم گیری علیه فلسطینی ها ادامه می دهند، مصمم هستند.

رائد ابودایر تصریح کرد، فلسطینی ها با شرکت گسترده و مداوم خود در راهپیمایی های بازگشت نشان می دهند که برای گرفتن تمام حقوق خود ساکت نخواهند نشست و تا لغو کامل محاصره غزه به مبارزه ادامه می دهند. 

طبق اعلام رسانه‌های فلسطینی، راهپیمایی دریایی غزه بخشی از فعالیت‌های مربوط به تظاهرات بزرگ بازگشت است. راهپیمایی مسالمت‌آمیز "حق بازگشت" از 30 مارس 2018 به مناسبت "روز زمین" در باریکه غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

فلسطینی ها با اتکا به ظرفیت های مختلف مقاومت عملا" جبهه جدیدی را برای مقابله با توطئه ها علیه فلسطین گشوده اند و اقدامات گسترده و هماهنگ مردمی در جهت شکستن محاصره غزه به صورتهای مختلف از جمله تحرکات دریایی ، عزم جدی فلسطینی ها را در مقابله با اشغالگران صهیونیست نمایان کرده است . 

کلیدواژه