حوت 05, 1397 16:08 Asia/Kabul
  • سفر مخفیانه رئیس سازمان اطلاعات انگلیس به فلسطین اشغالی

در ادامه سیاست ایران هراسی رژیم صهیونیستی، «الکس یونگر» رئیس دستگاه اطلاعات انگلیس (MI6) در سفر مخفیانه به فلسطین اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کرده است.

شبکه تلویزیونی اسرائیلی "کان" گزارش داد، هدف یونگر از این سفر، گفتگو و رایزنی با رئیس و سایر مقامات سازمان اطلاعات صهیونیستی (موساد) درباره مسائل منطقه و ایران بوده است.

پیشتر«روون ریولین» Reuven Rivlin  رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای بی اساس اسرائیل  بار دیگر مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران تهدیدی برای امنیت جهان است.

این ادعاهای پوچ درخصوص برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندی پیش در بازدید از «صنایع هوا و فضای اسرائیل» با تهدید کشورهای منطقه و جهان گفت: اسرائیل موشک‌هایی دارد که می‌تواند هر نقطه‌ای در خاورمیانه را هدف قرار دهد.

اظهارات مقام‌های رژیم صهیونیستی ضد ایران در شرایطی است که این رژیم با پنهان‌کاری و حمایت آمریکا، حاضر به پیوستن به «پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای» (NPT) نیست؛ رژیم صهیونیستی با تولید و انبار کردن تسلیحات اتمی در فلسطین اشغالی و تولید سلاح‌های شیمیایی، غرب آسیا را به انبار تسلیحات کشتار جمعی تبدیل کرده است و خطری جدی برای جهان و منطقه محسوب می‌شود.

کلیدواژه