رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی سازی کامل قدس اشغالی
(last modified 1397-12-20T04:58:06+00:00 )
حوت 20, 1397 09:28 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی سازی کامل قدس اشغالی

هیات اسلامی- مسحیی حمایت از قدس و مقدسات آن اعلام کرد: رژیم صهیونیستی 97 درصد قدس شرقی را یهودی سازی کرده است.

به گزارش ایرنا، «حنا عیسی» رئیس هیات اسلامی - مسیحی حمایت از قدس روز یکشنبه گفت: رژیم صهیونیستی در قدس شرقی دوهزار و 104 کنست یهودی ساخته که یکصد و پنج مورد آن اطراف مسجد الاقصی قرار دارد و این درحالیست که در این منطقه تنها 107 مسجد وجود دارد و 43 مورد از آن اطراف مسجدالاقصی قرار گرفته است. 

عیسی تصریح کرد: با افزایش حفاری های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، حجم این حفاری ها به یکصد و چهار مورد رسیده که از این تعداد، 4 مورد حفاری در زیر پایه های مسجد الاقصی و 5 مورد در شهرک قدیمی ، 5 حفاری در محله سلوان و بقیه حفاری ها در مناطق مختلف قدس شرقی انجام می شود. 

رئیس هیات اسلامی - مسیحی حمایت از قدس گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد با توسل به زور باب الرحمه را ببندد، بدون اینکه حقوق فلسطینیان را در نظر بگیرد، اما باید بداند فلسطینیان در برابر اعمال وحشیانه این رژیم سکوت نمی کنند.

در همین حال، «عطاالله حنا» سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت‌المقدس تأکید کرد: اشغالگران با حمایت آمریکا  درصدد از بین بردن هویت بیت المقدس، هدف قرار دادن مقدسات اسلامی و مسیحی و کاهش حضور فلسطینی‌ها در قدس اشغالی و از بین بردن آرمان مردم فلسطین هستند. 

کلیدواژه