حازم قاسم: ملت فلسطین حقوق خود را به هیچ قیمتی نمی فروشد
(last modified 1398-04-03T11:26:59+00:00 )
سرطان 03, 1398 15:56 Asia/Kabul
  • حازم قاسم: ملت فلسطین حقوق خود را به هیچ قیمتی نمی فروشد

جنبش حماس تاکید کرد، ملت فلسطین هرگز اجازه اجرای طرح آمریکایی معامله قرن را نمی دهد و به هیچ وجه تصمیم نشست بحرین را که قرار است 4 و 5 سرطان در منامه برگزار شود، قبول ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه گفت: ملت فلسطین نه تنها حاضر نیست در مقابل تمام ثروت دنیا حقوق خود را بفروشد، بلکه برای آزادی، بازگشت به فلسطین و مقدسات خود جانش را هم خواهد داد.

حازم قاسم گفت: دولت آمریکا با طرح های خود ملت و آرمان فلسطین را هدف قرار داده است و در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شریک است.

سخنگوی حماس تصریح کرد: ملت فلسطین هر کجا که باشد، در محکومیت نشست بحرین تظاهرات کرده و روز 4 سرطان نیز فلسطین شاهد اعتصاب سراسری خواهد بود.

سخنگوی حماس خاطر نشان کرد: مخالفت قاطع فلسطینیان در هر مکانی با نشست بحرین و معامله قرن بیانگر پایبندی این ملت به حقوق خود و ادامه مبارزه برای بازپس گیری سرزمین خود است و این یعنی شکست عملی و حقیقی معامله قرن.

دولت آمریکا در نظر دارد در اولین گام اجرای معامله قرن، کنفرانس اقتصادی را طی روزهای 4 و 5 سرطان در بحرین برگزار کند. «جرد کوشنر» داماد و مشاور ترامپ گفت: قرار است در این کنفرانس 50 میلیارد دلار در برخی کشورهای عربی از جمله 28 میلیارد دلار در اراضی اشغالی فلسطین سرمایه گذاری شود.

 

کلیدواژه