بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت تخریب منازل فلسطینیان
(last modified 1398-05-03T05:42:58+00:00 )
اسد 03, 1398 10:12 Asia/Kabul
  • بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت تخریب منازل فلسطینیان

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای تخریب منازل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری قدس، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد: تخریب خانه های مردم فلسطین بار دیگر تجاوز به سرزمین فلسطین و حقوق این مردم مظلوم را عینی تر کرد و نشان داد صهیونیستها نه تنها به هیچ اخلاقی پایبند نیستند، بلکه زندگی را نیز از آنان سلب می کنند.

در بیانیه کمیته حمایت از مردم فلسطین آمده است: با اتفاقات جدید و تخریب منازل فلسطینیان، سردمداران و حاکمان خونریز اسرائیل، وحشی گری را به اوج رسانده اند که با هیچ گویش و کلمه ای نمی توان آن را به تصویر کشید.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری ضمن  تاکید بر حاکمیت فلسطینیان بر سرزمین و هویت اسلامی شان، اقدامات جدید صهیونیستها در تخریب منازل مردم فلسطین  را به شدت محکوم کرده و همواره از هیچ تلاشی در حمایت از حقانیت این سرزمین، مردم و مقاومت دریغ نمی کند.

نظامیان رژیم اشغالگر روز دوشنبه ده‌ها باب خانه فلسطینیان را در منطقه "وادی الحمص"، جنوب شرق قدس اشغالی، تخریب کردند و قرار است بیش از 200 واحد مسکونی دیگر را نیز در قدس اشغالی تخریب کنند.

کلیدواژه