اسد 17, 1398 16:07 Asia/Kabul
  • رژیم سعودی همچنان به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل

هماهنگ کننده کمیته ملی تحریم رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: رژیم سعودی با اقدامات خود از قبیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حال اعمال فشار به مردم فلسطین است تا سیاست های نژادپرستانه اسرائیل ضد فلسطینیان انجام شود.

به گزارش فارس، «محمود نواجعه» هماهنگ کننده کمیته ملی تحریم رژیم اشغالگر اسرائیل موسوم به «BDS» در نشست خبری تاکید کرد: عربستان سعودی در عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل نیز دست دارد و نقش مؤثر و خطرناکی در این زمینه ایفا می‌کند.

نواجعه با اشاره به تلاش ریاض برای ایجاد پل‌هایی به منظور تسهیل ارتباط و نفوذ اسرئیل در منطقه و افزایش نفوذ منطقه‌ای آن تأکید کرد: عربستان سعودی می‌کوشد تجارت رژیم صهیونیستی با کشورهای جنوب آسیا را تسهیل کند.

هماهنگ کننده کمیته ملی تحریم رژیم اشغالگر اظهار داشت: ریاض حریم هوایی خود را به روی شرکت هواپیمایی صهیونیستی «ال آل» (EL AL) گشوده است تا به هندوستان سفر کند و نفوذ این رژیم در آن منطقه افزایش یابد.

هماهنگ کننده کمیته ملی تحریم رژیم اشغالگر با اشاره به مخالفت مردم عربستان با عادی‌سازی روابط ، خاطر نشان کرد: چشم امید ملت فلسطین به مردم کشورهای عربی است.

عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار، این رژیم از سال 1967 تا 2018 بیش از 45 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و ده‌ها هزار نفر را مجروح و آواره کرده است.

کلیدواژه