سنبله 10, 1398 11:28 Asia/Kabul
  •  لغو رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ حزب‌الله لبنان، رزمایش نظامی خود را در هفته جاری به تعویق انداخته است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری تسنیم به نقل از النشره؛ ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، علاوه بر لغو رزمایش سراسری در فلسطین اشغالی، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی این رژیم در حال آماده‌شدن برای وقوع هر نوع درگیری در مناطق شمالی به خصوص، منطقه الجلیل در جنوب مرزهای لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، حریم هوایی در منطقه «کریات شمونه» و بخش‌هایی از الجلیل بسته شده است و گنبد آهنین در این منطقه مستقر شده‌اند.

براساس این گزارش، صبح روز گذشته (شنبه) نیز حرکت کاروان‌های نظامی اسرائیل به سمت مرزهای شمالی مشاهده شده است و ارتش رژیم صهیونیستی، تیم‌های نظامی را از جولان اشغالی به مرزهای لبنان منتقل کرده است.

پس از حملات هوایی متجاوزانه رژیم صهیونیستی با پهپادهای انتحاری در 3 سنبله به لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله در واکنش به این تجاوز هشدار داد: «تجاوز صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و زمانی که اسرائیل، لبنان را بمباران می‌کرد به پایان رسیده و امروز لبنان در امنیت به سر می‌برد».

«سید حسن نصرالله» همچنین شامگاه گذشته (شنبه) با بیان اینکه اجماع ملی بر سر محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان وجود دارد، تاکید کرد، اسرائیل بهای تجاوزاتش را خواهد داد.

 

کلیدواژه