میزان 12, 1398 11:34 Asia/Kabul
  • واکنش گروه های مقاومت به شکست طرح ترور سرلشکر قاسم سلیمانی

خبر شکست طرح ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با واکنش گروه های مقاومت در منطقه روبرو شد.

به گزارش ایرنا، "احمد المدلل" از فرماندهان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تلاش برای ترور سردار سلیمانی یک توطئه صهیونیستی – آمریکایی برای برهم زدن توازن و ثبات منطقه است به ویژه اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشگام حمایت از مقاومت در منطقه است.

محمد البریم (ابو مجاهد) سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین نیز گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا پس از شکست های پی در پی و پیروزی هایی که به نام سردار سلیمانی ثبت شده به دنبال یک پیروزی خیالی هستند.

"سالم عطا الله" عضو شورای مرکزی جنبش مجاهدین فلسطین هم گفت: تلاش برای ترور سردار سلیمانی، اقدامی در چارچوب دشمنی و توطئه های دائمی استکبار غربی علیه امت اسلامی و شخصیت های مقاومت است.

"حسین الاسدی" از رهبران برجسته جنبش اسلامی عراق نیز با بیان اینکه موضوع ترورها چیز جدیدی در طرح های صهیونیستی – آمریکایی نیست، اظهار داشت، همزمانی این طرح با برخی حوادث در منطقه از جمله شکست مفتضحانه توطئه های آمریکا بسیار مهم است.

"ابو احمد فواد" معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: شکست طرح ترور سردار سلیمانی یک پیروزی بزرگ دیگر برای دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

"حسین طائب" رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران در تهران از شکست طراحی سرویس‌های عبری-عربی برای ترور سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خبر داد.

کلیدواژه