بابایی: والیبال افغانستان تیمی بلندقد و جوان است/ نمی‌توانم قول‌های عجیب بدهم
(last modified 1398-11-30T08:58:07+00:00 )
دلو 30, 1398 13:28 Asia/Kabul
  • بابایی: والیبال افغانستان تیمی بلندقد و جوان است/ نمی‌توانم قول‌های عجیب بدهم

سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان گفت: افغانستان تیمی بلند و جوان دارد که می‌تواند پیشرفت کند.

رامین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان اظهار داشت: فدراسیون افغانستان رایزنی‌های با فدراسیون ایران داشت تا بتواند از حضور یک مربی ایرانی برای تیم ملی کشورش استفاده کند. در این راستا داورزنی و فتاحی با گزینه‌های مختلفی رایزنی کردند و من هم یکی از گزینه‌های مدنظر آنها بودم.

وی ادامه داد: تیم ملی افغانستان روز گذشته وارد ایران شد تا اردویی 20 روزه را در بیرجند برگزار کند. صبح امروز هم مراسم معارفه من برگزار شد و از عصر امروز به صورت رسمی کارم را با این تیم آغاز خواهم کرد. یک مربی افغانستانی در کادر فنی حضور خواهد داشت. در تلاش هستیم تا یک آنالیزور و یک مربی بدنساز ایرانی را هم به کادر فنی اضافه کنیم.

سرمربی تیم ملی  والیبال افغانستان خاطرنشان کرد: پیش از اینکه با افغانستان به توافق برسم مذاکراتی را هم با تیم ملی ترکمنستان داشتم که در نهایت تصمیم گرفتم به افغانستان بروم. این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های آسیای مرکزی آماده می‌کند؛ مسابقاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به شهریور ماه موکول شد.

بابایی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی در مسابقات آسیای مرکزی داده یا خیر، عنوان کرد: در پیکارهای آسیای مرکزی تیم‌های همسطح هستند و اصلاً نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد. ضمن اینکه در ورزش حرفه‌ای قول قهرمانی دادن منطقی نیست. من آدمی نیستم که کلا بخواهم قول‌های عجیب بدهم. معتقدم که افغانستان بازیکنان بلندقد و جوانی دارد که می‌توانند بسیار پیشرفت کنند.

کلیدواژه