ثور 06, 1399 14:30 Asia/Kabul

جمعی از خیرین افغان برای تقدیر و تشکر از کادر درمانی مشهد که درگیر با بیماری کوید-19 هستند، در بیمارستان امام رضا (ع) حضور یافتند

تعدادی از خیرین افغان برای تقدیر و تشکر از کادر درمانی مشهد که در خدمت بیماران مبتلا به کرونا و مهاجرین افغان درگیر با بیماری کوید-19 هستند، در محل بیمارستان امام رضا (ع) حضور یافتند.

داکتر احمد شاه فرهت از پزشکان افغان فعال در مشهد در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری با اعلام این خبر گفت: یکی از مراکز پایه رسیدگی به بیماران کوید-19 در مشهد بیمارستان امام رضا (ع) است که در این

بیمارستان درمان مهاجرینی که دارای اقامت قانونی هستند و به ویروس کرونا و بیماری کوید-19 مبتلا شده اند بصورت رایگان انجام می شود.

وی افزود: پزشکان و پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) به خوبی از مهاجرین افغان مبتلا به کرونا مراقبت می کنند ضمن اینکه هزینه ای هم از آن ها دریافت نمی شود به همین دلیل به ابتکار خیریه امام جواد (ع) که مربوط به مهاجرین افغان است، تعدادی از مهاجرین و خیرین افغان برای قدردانی از این پزشکان و پرستاران در بیمارستان حضور یافته و حدود 400 بسته خوراکی را برای پذیرایی به آنان تقدیم کردند.

به گفته این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر بهرامی رئیس سابق بیمارستان امام رضا (ع) و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از هیات مذکور استقبال و از حضورشان تشکر کرد.

 

کلیدواژه