ترورهای هدفمند به خاطر جلوگیری از رشد و توسعه ملت های مستقل است
(last modified 1399-09-09T09:36:56+00:00 )
قوس 09, 1399 14:06 Asia/Kabul

رایزن سابق ایران در کابل گفت: ترورهای هدفمند به خاطر جلوگیری از رشد و توسعه ملت های مستقل است و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت وظیفه دارد پروژه هایی را که شهید محسن فخری زاده دنبال می کرده، ادامه پیدا کند و یقین داریم که با تلاش و قوت بیشتری این مسیر ادامه خواهد یافت.

ناصر جهانشاهی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری با اشاره به  شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای گفت: این ترورهای هدفمند به خاطر جلوگیری از رشد و توسعه ملت های مستقل است، ولی استکبار بداند که این هدف شوم هیچگاه به واقعیت تبدیل نمی شود زیرا جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای  جهان اسلام به این نتیجه رسیده اند که برای دست یابی به استقلال باید تلاش کنند و هزینه بپردازند.

وی افزود: به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا، شیطان بزرگی است که در طراحی اقدامات ناشایست و ظالمانه نقش تعیین کننده و اساسی داشته و در تمام عرصه ها نیز دست به هرجنایتی زده تا ملت ها از حق و حقوق خود دست بکشند و اسرائیل نیز نقش اجرایی کردن عملیات ها و جنایت های آن را بر عهده دارد.

رایزن سابق ایران در کابل افزود: رژیم صهیونیستی از جایگاه شهیدمحسن فخری زاده آگاهی پیدا کرده بود و برای همین تمام تلاش خود را انجام داد تا آن شهید را از عرصه علمی جمهوری اسلامی حذف کند اما دانشجویان، همکاران، فرزندان این شهدا و کسانی که با این شهدا ارتباط داشتند با ریختن این خون ها مصمم تر شده و با یقین و تلاش بیشتری راه شهید محسن فخری زاده و دیگر شهدای را ادامه خواهند داد.

جهانشاهی بیان داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت جمهوری اسلامی وظیفه دارد پروژه هایی را که شهید محسن فخری زاده دنبال می کرده، ادامه پیدا کند و با تلاش و قوت بیشتری این مسیر ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ موقع از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دست نخواهند کشید، ولی ملت ایران با حضور خود در صحنه دشمن جنایتکار را پشیمان خواهند کرد و به خاطر این جنایت ها از او سخت انتقام خواهند گرفت.

این فعال فرهنگی خاطر نشان ساخت: دشمن همیشه در مسیر متوقف کردن رشد و تعالی ما حرکت می کند و ما باید توجه داشته باشیم که نباید از مبارزه با دشمنان خسته شویم بلکه مسیر خود را با قوت و استمرار بیشتر پیگیر باشیم و لازمه شکست دشمن، تبعیت از مقام ولایت و بیانات ولی زمان می باشد که باید پیرو آن باشیم.

کلیدواژه