کشورهای که قربانی تروریسم هستند باید یک اتاق مشترک برای مبارزه با این پدیده شوم شکل دهند
(last modified 1399-09-11T08:41:57+00:00 )
قوس 11, 1399 13:11 Asia/Kabul

کارشناس علوم دینی و سیاسی گفت: شهید فخری زاده دانشمندی بود که در عرصه های علمی فعالیت های درخشانی داشت و هدف اسرائیل این است که با حذف چنین چهره های از پیشرفت یک کشور مستقل جلوگیری کند؛ کشورهای که قربانی تروریسم هستند باید یک اتاق مشترک برای مبارزه با این پدیده شوم شکل دهند.

سید جواد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری گفت: کشورهای سلطه گر که هدف آن ها سلطه  بر بشریت است از پیشرفت و به دست آوردن اقتدار علمی و اقتصادی کشورهای مستقل جلوگیری می می کنند و به تعبیر قران کریم به دنبال استضعاف ملت های دیگر می باشند.

 وی تصریح کرد: استعمارگران هر کشوری را که از استقلال برخوردار باشد، از نگاه علمی و اقتصادی تحت فشار قرار می دهند و از ورود علم و فناوری به این کشورها جلو گیری می کنند و تا جایی اجازه رشد به ملت ها می دهند که مخالف سلطله گری آن ها نباشد و کشورهای که به سمت عزت واستقلال حرکت می کنند تمام نخبگان و زیر ساخت های آن را نابود می کنند.

وحیدی بیان داشت: شهید فخری زاده دانشمندی بود که در عرصه های علمی به ویژه در این اواخر در تولید واکسن ویروس کرونا فعالیت های درخشانی داشت و هدف دشمنانان به ویژه اسرائیل این است که با حذف چنین چهره های از پیشرفت یک کشور مستقل جلوگیری کنند و این نقشه همیشگی سلطه گران است.

این کارشناس افغان خاطر نشان کرد: اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است و تمام چالش های منطقه توسط این رژیم شیطانی ایجاد می شود و می خواهد که با انجام چنین ترور های منطقه را به آشوب بکشد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اسرائیل از شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای ایران این است که جمهوری اسلامی یک واکنش تندی را نشان بدهد و اسرائیل با حمایت از ترامپ تا زمانی که در کاخ سفید است بتواند منطقه را به یک جنگ فرا گیر بکشاند ولی ایران در دام این توطئه ها گرفتار نخواهند شد هر چند که در زمان مناسب پاسخ کوبنده به این جنایت خواهد داد.

سید جواد وحیدی بیان داشت: ترور یک پدیده جنایتکارانه است و کشورهای که قربانی تروریسم هستند باید یک اتاق مشترک برای مبارزه با این پدیده شوم شکل دهند

کلیدواژه