اسد 15, 1397 13:12 Asia/Kabul
  • بازدید خبرنگاران و مسوولین ادارات خراسان رضوی از مرز دوغارون و مهمانشهر تربت جام

جمعی از اهالی رسانه، خبرنگاران و مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات خراسان رضوی برای بازدید به مرز دوغارون سفر کردند

در آستانه روز خبرنگار جمعی از اهالی رسانه، خبرنگاران و مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات خراسان رضوی برای بازدید به مرز دوغارون سفر کردند.

به گزارش حسین زاده خبرنگار رادیو دری از نقطه صفر مرزی در دوغارون و محل نمایندگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در این نقطه، این دعوت از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به خاطر اهمیت منطقه دوغارون صورت گرفته است.   

روزانه صدها نفر از اتباع افغانستانی از این مرز تردد می کنند، مرز دوغارون به لحاظ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و هر روز کالاهای زیادی از طریق این مرز از خراسان رضوی به افغانستان صادر می شود. به همین دلیل اهالی رسانه به دوغارون رفتند تا از این مرز بازدید داشته باشند و در جریان فعالیت هایی که در این مرز صورت می گیرد قرار بگیرند.

قرار است نشست خبری با حضور محمد عجمی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و مسوول دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در مشهد برگزار شود که پس از این نشست خبری و بازدید اهالی رسانه از مرز دوغارون آنان به سمت مهمانشهر تربت جام حرکت می کنند و در جریان فعالیت ها در آنجا قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر چند هزار نفر از مهاجرین افغان در مهمانشهر تربت جام اقامت دارند و امکاناتی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران و کمیساریا در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

کلیدواژه