مبارزه و پیروزی؛ از عرصه های ورزشی تا نبرد با  تروریسم، از دید گاه رهبر معظم انقلاب
(last modified 1397-07-03T04:50:47+00:00 )
میزان 03, 1397 09:20 Asia/Kabul
  • مبارزه و پیروزی؛ از عرصه های ورزشی تا نبرد با  تروریسم، از دید گاه رهبر معظم انقلاب

حادثه تلخ  روز 22سپتامبر  در شهر اهواز و به و خاک و خون کشاندن شماری از مردم بی دفاع  بدست  تروریست های مزدور  بار دیگر نشان داد که ملت ایران در راه پر افتخار پیشرفت و اعتلاء، دشمنان زیادی دارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  ظهر روز دوشنبه در دیدار جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز با بیان این نکته افزودند: بر اساس گزارش ها؛ این کار بزدلانه کار همان افرادی است که هر جا در سوریه و عراق گرفتار می‌شوند، امریکایی‌ها نجاتشان می‌دهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین افتخارآفرینی دختران و پسران مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی را موجب خرسندی ملت‌های آزاده و در عین حال عصبانیت جبهه استکبار دانستند و گفتند: مستکبران از پیروزی ملت ایران در هر عرصه‌ای خشمگین می‌شوند، بنابراین پیروزی شما در واقع پیروزی ملت و شکست جبهه وسیع دشمنان ایران است.

جمهوری اسلامی ایران ، ایستادگی  در برابر سیاست ها و اقدامات تجاوز کارانه مستکبران و مزدوران آن ها را  وظیفه ای  خطیر و خدشه ناپذیر می داند. این پایداری اکنون  در همه عرصه ها  از جمله در مسابقات ورزشی نیز عینیت یافته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین خصوص  در تبیین علت مخالفت با مسابقه دادن با نمایندگان رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب، رژیم صهیونیستی و رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی را به رسمیت نشناخت، البته رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی سقوط کرد و رژیم غاصب، کذّاب و نژادپرست صهیونیستی نیز ساقط خواهد شد.

سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ورزشکاران  حاوی  پیام های روشنی برای دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است .

عناصرتروریست و حامیان  شکست  خورده آنها در سوریه و عراق بر این تصور باطل هستند که با حملات کور تروریستی و کشتار انسان های بی دفاع  می توانند جمهوری اسلامی ایران را به عدول از مواضع خود  وادار کنند ؛ در حالیکه  ایران  هیچگاه  از تهدیدها نهراسیده  و هرگز از  مواضع اصولی خود  عقب نشینی نخواهد کرد.

آنچه آمریکا ؛ اسراییل و رژیم های مستبد عربی تاریخ مصرف گذشته باید بدانند این واقعیت است که دوران  تهدید  به سر آمده است. تجربه نشان داده است که  هرگونه عقب نشینی در مقابل تهدید ها به معنای میدان دادن به گروه های  تروریست  و حامیان غربی و عربی آن هاست که  بی شک گزینه ایران ایستادن در مقابل تهدیدها ست.

اقدامات تروریستی  ماه ژوئن گذشته  عناصر داعش در تهران و پاسخ  موشکی ایران به این اقدام تروریستی در عمق خاک سوریه  نشان داد که  نبرد با  گروه های تروریست در خارج از مرزهای ایران بخشی از الزامات برای نابودی تروریست هااست.

بی شک  قاطعیت نشان دادن در پاسخ به  تهدید کنندگان سبب امنیت جمعی در منطقه  خواهد شد. اکنون نیز در مورد اینکه چه سرنوشتی در انتظار تروریست ها و حامیان  جنایت  آن ها در اهواز است ؛ سخنان رهبر انقلاب صریح و روشن است.  رهبر معظم انقلاب اسلامی حمله به افراد بی‌دفاع را کاری بزدلانه خواندند و تاکید کردند: مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد.