میزان 15, 1398 16:33 Asia/Kabul

مراسم تجلیل از مجاهدت‌های رسانه‌ای معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور شماری از مقامات لشکری و کشوری روز یکشنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

«پیمان جبلی» معاون برون مرزی سازمان صداوسیمای در این مراسم، ضمن گرامیداشت مقام شهدای این معاونت گفت، ماموریت و رسالت معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیما به فلسفه وجودی انقلاب اسلامی گره خورده است.

جبلی افزود، ارزش کار در معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی به اندازه رسالت جهانی انقلاب اسلامی است.

جبلی: انقلاب اسلامی ایران هیچگاه در مرزهای خود محدود نبوده است

نقش رسانه مستقل در رساندن اخبار و انتقال حقایق و تحلیل رویدادهای جهان از اهمیت زیادی برخوردار است.

آمریکا بویژه در سال های اخیر تلاش کرده است با استفاده از ابزار تحریم، رسانه برون مرزی را با چالش مواجه کند؛ اما نتوانسته است مانع از تاثیرگذاری این رسانه شود.

رسانه های غربی سالیانه ده ها میلیون دلار هزینه می کنند تا تحلیلی غیرواقعی از رویدادها را در ذهن مخاطبین ایجاد کنند. 

به همین دلیل از این که رسانه ای در بعد ملی و در عرصه برون مرزی گفتمان و تصویری واقعی از تحولات در منطقه و جهان را به مخاطبان عرضه می کند، عصبانی هستند.

پیمان جبلی، معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در این زمینه با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به شبکه های برون مرزی سازمان صدا وسیما تصریح کرد، پخش کلیپ عملیات حزب الله در فیسبوک و پخش مصاحبه‌ای از سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد که دشمنان در فعالیت های شبکه های برون مرزی سازمان صداوسیما اختلال ایجاد کنند.

کلیدواژه