هشدار امریکا به دیپلمات ها و شهروندانش در پاکستان در پی خشم مسلمانان
(last modified 1398-10-16T08:53:13+00:00 )
جدی 16, 1398 13:23 Asia/Kabul
  • هشدار امریکا به دیپلمات ها و شهروندانش در پاکستان در پی خشم مسلمانان

در پی خشم مسلمانان پاکستان از اقدامات تروریستی امریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، امریکا از دیپلمات ها و شهروندانش در آن کشور خواست  از سفر به پاکستان خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، سفارت آمریکا امروز دوشنبه در بیانیه ای از دیپلمات ها و شهروندان  خود در پاکستان خواست تا اطلاع ثانوی از بیرون آمدن از محل اقامت خود پرهیز کنند.

در پی اقدام امریکا  در ترورشهدای  محورمقاومت، خشم و انزجار مسلمانان  پاکستان را فرا گرفته است و در چند روز گذشته شهرهای مختلف این کشور از جمله  اسلام آباد و کراچی شاهد تظاهرات گسترده ضد امریکائی است.

معترضین با فریاد های مرگ برامریکا و مرگ براسرائیل، نظامیان تروریست امریکائی را تهدید کردند در هیچیک از خاک این کشور در امان نیستند.

در حال حاضر سفارت امریکا در اسلام اباد و  سرکنسولگریهای  آمریکا در شهرهای مختف پاکستان از جمله در کراچی، پیشاور و لاهور، تدابیر امنیتی برای حفاظت از این نمایندگی ها تشدید شده است.

گفتنی است دولت مردان آمریکائی پس از حملات در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی  و سایر همرزمانش به وحشت افتاده اند و به دیپلمات های خود در کشورهای اسلامی از جمله پاکستان  هشدار داده است تا از جان خود مراقبت کنند.

کلیدواژه