قول آمریکا به بن سلمان پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
(last modified 1399-05-28T03:22:08+00:00 )
اسد 28, 1399 07:52 Asia/Kabul
  • قول آمریکا به بن سلمان پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
    قول آمریکا به بن سلمان پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

افشاگر اسرار خاندان آل سعود فاش کرد آمریکا به ولیعهد سعودی قول داده است پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی او را به پادشاهی برساند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مجتهد، فعال توئیتری مشهور و افشاگر اسرار خاندان آل سعود روز دوشنبه فاش کرد آمریکا به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی قول داده است پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وی را به پادشاهی برساند و برای کنار زدن سلمان بن عبدالعزیز پدرش به او کمک کند.

مجتهد در صفحه خود در توئیتر نوشت: واشنگتن برای وادار کردن مخالفان بن سلمان در خاندان پادشاهی سعودی برای پیمان با وی به عنوان پادشاه مداخله خواهد کرد.

در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، پنج شنبه گذشته ابوظبی و تل‌آویو طی توافق‌نامه‌ای بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

توافق اسرائیل و امارات، موجی از اعتراضات گسترده را از سوی گروه‌های فلسطینی، کشورهای منطقه و شماری از شخصیت‌های سیاسی جهان در پی داشته است و تقریبا به اتفاق همگی، این اقدام امارات را خیانت به آرمان‌های فلسطین اعلام کرده‌اند.

 

کلیدواژه