وخیم تر شدن وضعیت جسمانی ترامپ/ آیا پیش بینی مرگ ترامپ محقق می شود!؟
(last modified 1399-07-12T08:47:48+00:00 )
میزان 12, 1399 13:17 Asia/Kabul
  • وخیم تر شدن وضعیت جسمانی ترامپ/ آیا پیش بینی مرگ ترامپ محقق می شود!؟

یکی از نزدیکان رئیس جمهوری آمریکا، از وخیم تر شدن وضعیت جسمانی وی خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، یکی از مشاوران دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت :  ترامپ به شدت دچار خستگی و بی حالی شده است و از دشواری در تنفس رنج می برد.

تست کرونای دونالد ترامپ و ملانیا، همسرش مثبت اعلام شده است و هم اکنون در بیمارستان نظامی در واشنگتن بستری شده است.

در همین حال پس از اعلام خبر ابتلای "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا، تصویری در رسانه‌های اجتماعی از کارتون "سیمپسون‌ها" منتشر شده است.

در این تصویر کارتونی که نسخه فردی زرد رنگ از رئیس جمهوری امریکا است، او در تابوت قرار گرفته است.

برخی از کاربران توئیتر این تصویر را به سخره گرفته‌اند و برخی دیگر اشاره کرده‌اند که اگر ترامپ بر اثر ابتلا به کرونا فوت کند باید به طور جدی بررسی بیشتری درباره کارتون سیمپسون‌ها صورت گیرد.

کارتون "سیمپسون‌ها" بلندترین مجموعه تلویزیونی "کمدی موقعیت" امریکایی است که از ۱۷ دسامبر ۱۹۸۹ تاکنون از شبکه "فاکس" پخش می‌شود. این مجموعه فیلم در شهر ساختگی "اسپرینگ فیلد" اجرا می‌شود که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتار‌های انسانی را به تصویر می‌کشد.

پیش از این نیز گفته شده بود که این کارتون پیش‌گویی‌های زیادی را درباره وقایع سیاسی انجام داده و به تصویر کشیده است از جمله پیشگویی کرونا که در کارتون از آن تحت عنوان ویروسی آسیایی که توسط افراد از طریق عطسه منتشر شده و انتقال می‌یابد یاد شده بود.

این انیمیشن در سال ۲۰۱۸ تصویری از ترامپ پس از ترور و در تابوت را نشان می‌داد.

کلیدواژه