آیت الله اختری: جهان اسلامی تمام توان خود را برای حمایت از مردم فلسطین به کار بگیرد
(last modified 1400-02-30T03:19:41+00:00 )
ثور 30, 1400 07:49 Asia/Kabul
  • آیت الله اختری: جهان اسلامی تمام توان خود را برای حمایت از مردم فلسطین به کار بگیرد
    آیت الله اختری: جهان اسلامی تمام توان خود را برای حمایت از مردم فلسطین به کار بگیرد

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری ایران گفت: کشورهای اسلامی باید تمام توان خود را برای حمایت و پشتیبانی از دفاع مردم فلسطین به کار بگیرند.

به گزارش رادیو دری، آیت الله «محمد حسن اختری» رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری ایران روز چهارشنبه در نشست "گفت وگو و تبادل نظر برای چگونگی حمایت و پشتیبانی از مقاومت مردم فلسطین برابر اسرائیل کودک کش در شرایط فعلی" با تاکید بر اهمیت توسعه تحریم عادی‌سازی و ضرورت حمایت از فلسطین، تصریح کرد: باید یک فشار سیاسی و بین المللی علیه صهیونیستها در مجامع بین المللی به خصوص در سازمان ملل انجام شود.

آیت الله اختری با اشاره به پیروزی های مردم فلسطین علیه جنایت‌ها و تجاوزات زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی گفت: مردم فلسطین با مقاومت در دفاع از مسجد الاقصی و بیت المقدس و دفاع از آرمان های فلسطین اقدامات شایسته‌ای انجام دادند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری ایران تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، امروز موازنه به نفع فلسطین تغییر پیداکرده است و فلسطین توانسته ضربات محکمی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کند.

آیت الله اختری با تاکید بر لزوم پشتیبانی از مردم فلسطین گفت: مردم عزیز  ایران اسلامی همواره در کمک به مردم فلسطین پیشقدم بوده اند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (20 ثور) حملات وحشیانه خود را به کرانه باختری وباریکه غزه  شروع کردند که تاکنون بر اثر این حملات  ۲۱۸ فلسطینی شهید و صدها تن زخمی شده اند.

کلیدواژه