ابوشریف: دنیا به جعل تاریخ فلسطین از سوی ‌صهیونیست‌ها واکنش نشان داد
(last modified 1400-03-01T10:23:47+00:00 )
جوزا 01, 1400 14:53 Asia/Kabul
  • ابوشریف: دنیا به جعل تاریخ فلسطین از سوی ‌صهیونیست‌ها واکنش نشان داد
    ابوشریف: دنیا به جعل تاریخ فلسطین از سوی ‌صهیونیست‌ها واکنش نشان داد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: بیشتر جهان و حتی شخصیت‌های سیاسی، هنری و ورزشی آمریکا به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و جعل تاریخ از سوی آنها واکنش نشان دادند و حرکتی جدید علیه اشغالگران توسط جهانیان شکل گرفت.

«ناصر ابوشریف» امروز شنبه در نشست خبری با عنوان «آتش بس؛ انتخاب اسرائیل در مواجه با قدرت مقاومت»، ضمن تمجید از مقاومت ملت فلسطین اظهار کرد: مردم جهان در این رویارویی که بین مردم فلسطین و رژیم صهیونیستی رخ داد، با یک دروغ پردازی از جانب رژیم صهیونیستی روبه رو بودند ولی این پیروزی داستان فلسطین را برابر این دروغ پردازی‌ها روشن تر کرد و مردم جهان حتی اروپا بیشتر به کذب بردن ادعایی بی اساس آنها پی‌بردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به اظهارات اندیشمندان بزرگ آمریکایی افزود: آنها معتقد هستند که اسرائیل در سال ۱۹۸۰ و در جنگ با فلسطینیان حدود ۶۰ میلیارد دلار را از دست داد در جنگ اخیر نیز در ظاهر۲میلیارد دلار ضرر کرد ولی در حقیقت رژیم صهیونیستی چندین میلیارد دلار متضرر شد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه 20 ثور، از هوا، زمین و دریا تهاجم جدید خود به باریکه غزه را شروع کرد، اما با پاسخ کوبنده موشکی مقاومت فلسطین مواجه شد.

به دلیل ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت درغزه، کابینه این رژیم بارها طرح آتش بس را از طریق کشورهای میانجی مطرح کرد.

عاقبت این آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی از ساعت 2 بامداد روز جمعه برقرار شد و مردم فلسطین پیروزی خود را جشن گرفتند.

کلیدواژه