حمل 16, 1403 12:41 Asia/Kabul
  • قانونگذار پاکستانی: یکصدایی ملت‌های جهان در حمایت از فلسطین مرهون اندیشه‌های امام خمینی (ره) است
    قانونگذار پاکستانی: یکصدایی ملت‌های جهان در حمایت از فلسطین مرهون اندیشه‌های امام خمینی (ره) است

نماینده مجلس پاکستان تعیین روز جهانی قدس را نگاه هوشمندانه و آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) برای جهان اسلام دانست و گفت: یکصدایی برای فلسطین و رسوایی رژیم اسرائیل و حامیانش نزد ملت‌های جهان مرهون اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش رادیو دری، «حمید حسین»  نماینده مجلس پاکستان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا  در اسلام‌آباد افزود: انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای حمایت از نبرد فلسطینیان و محکومیت اشغالگران صهیونیست در نتیجه هوش و درک سیاسی بسیار بالای امام خمینی (ره ) است.

نماینده حزب مجلس وحدت مسلمین در مجلس پاکستان گفت: روز جهانی قدس جان تازه‌ای به فلسطین به عنوان دغدغه اصلی جهان اسلام بخشید و موجب بیداری ملت اسلامی شده است.

حمید حسین تصریح کرد، روز جهانی قدس در پاکستان باشکوه‌تر از هر زمان دیگر گرامی داشته می‌شود و در مجلس ملی پاکستان نیز قطعنامه‌ای در حمایت از فلسطین از دولت پاکستان مطالبه شده  که روز جهانی قدس در سطح ملی برگزار شود.

نماینده مجلس پاکستان افزود: شجاعت امروز مسلمانان جهان در مخالفت با رژیم اسرائیل و آمریکا و همچنین دفاع جانانه از نبرد فلسطین برای آزادی قدس در نتیجه اندیشه‌های امام خمینی (ره) است و تاریخ هرگز شخصیت این رهبر و سیاستمدار جهان اسلام را فراموش نخواهد کرد.

همایش گرامیداشت روز جهانی قدس در اسلام آباد نیز  با تاکید بر اهمیت پیروی از اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای تحکیم انسجام اسلامی برگزار شد و حاضران در این همایش تاکید کردند، روز جهانی قدس موجب تقویت سنگر مسلمانان جهان در دفاع از فلسطین و مخالفت با رژیم نامشروع اسرائیل شده است.

رئیسی: روز جهانی قدس نمادی برای بیرون راندن صهیونیستها از اراضی فلسطین است

کلیدواژه