ثور 15, 1403 09:52 Asia/Kabul
  • هشدار سازمان ملل متحد نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
    هشدار سازمان ملل متحد نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح

سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد نسبت به خطر حمله رژیم نسل کش صهیونیستی به شهر رفح در جنوب باریکه غزه هشدار داد.

به گزارش رادیو دری، سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو هشدار داد، هرگونه حمله رژیم  صهیونیستی به شهر رفح می‌تواند باعث کشتار غیرنظامیان شود و جان صد‌ها هزار نفر از ساکنان باریکه غزه را به خطر بیندازد.

پیشتر "یحیی سریع" سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن اعلام آغاز چهارمین مرحله عملیات‌های این کشور برای حمایت از مردم فلسطین، درباره تبعات حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهر رفح در باریکه غزه به رژیم اشغالگر صهیونیستی هشدار داد.

شبکه الجزیره قطر روز جمعه گزارش داد، جنگنده های رژیم جعلی صهیونیستی محله «الزهور» در شمال شهر رفح در جنوب باریکه غزه  را بمباران کردند که براثر آن شش غیرنظامی فلسطینی شهید شدند.

در حمله دیگری که 9 زخمی برجای گذاشته، یک منزل مسکونی دیگر در اردوگاه «البریج» در مرکز باریکه غزه هدف حمله هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار گرفت.

براساس اعلام سازمان ملل متحد جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه موجب افزایش نرخ فقر به بیش از 90 درصد شده است و بازسازی این منطقه در حالت عادی 80 سال طول می کشد.

آخرین آمارها از جنایات اسرائیل در باریکه غزه؛ از بازسازی 80 ساله تا افزایش 90 درصدی نرخ فقر

حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح ۶ شهید برجای گذاشت

کلیدواژه