جوزا 12, 1397 14:10 Asia/Kabul
  •  پوشش مراسم روز قدس یا بیش از پنج هزار و 300 عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران اعلام کرد : چهلمین راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران ، با پوشش رسانه ای بیش از پنج هزار و 300 عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی در بیش از 900 شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، «رمضان شریف» روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که شکست فتنه داعش و تروریست‌های ایجاد شده توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آنها، مهمترین حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی، در منطقه پایان یافته و شرایط جدیدی در حمایت از ملت فلسطین ایجاد شده است.

رمضان شریف در تبیین سایر ویژگی‌های راهپیمایی امسال روز جهانی قدس، گفت: پیروزی جبهه مقاومت با تقدیم شهدا توانست جبهه مقاومت را نیروی تازه بخشد و توانمندی‌های خود را در شرایط بهتری نسبت به سال قبل قرار دهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران با اشاره به تصمیم آمریکا در انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس تصریح کرد: هرچند که آمریکا در اجرای این طرح در انزوا قرار گرفت و حتی هم‌پیمانان او هم حاضر به انجام آن نشدند اما کسانی که به میانجی‌گری آمریکایی‌ها در خصوص مسئله فلسطین دل خوش بودند، فهمیدند که آمریکایی‌ها از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست‎های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

امسال 18 جوزا برابر با 23 رمضان روز جهانی قدس است.

 

کلیدواژه