حمل 28, 1403 13:55 Asia/Kabul
  • درگیری میان جوانان فلسطینی و صهیونیست ها در کرانه باختری
    درگیری میان جوانان فلسطینی و صهیونیست ها در کرانه باختری

نظامیان رژیم نسل کش اسرائیل با یورش به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی و اردوگاه بلاطه در نابلس تعدادی از نوجوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش رادیو دری، نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات نظامی به اردوگاه قلندیا در جنوب شهر رام الله و همچنین محله سطح مرحبا در شهر البیره یورش بردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منازل فلسطینیان در محله نزال شهر قلقیلیه و منطقه کفر عقب در شمال قدس اشغالی حمله کردند.

نیروهای مقاومت نیز با نظامیان صهیونیست در شهر جنین و اردوگاه الدهیشه واقع دربیت لحم درگیر شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و باریکه غزه از جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری خواست سطح رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست را افزایش دهند.

خبر دیگر اینکه، جمعیت هلال احمر فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد، نظامیان صهیونیست ۲ نیروی این نهاد فلسطینی را که بدون دلیل موجه بازداشت کرده بودند، آزاد کردند.

هلال احمر غزه

در بیانیه جمعیت هلال احمر فلسطین آمده است،  ۲ نیروی آزاد شده از سوی صهیونیست ها تحت شکنجه صهیونیست ها قرار گرفته اند.

جمعیت هلال احمر فلسطین تصرح کرد، عناصر رژیم صهیونیستی شش نفر دیگر از نیروهای هلال احمر را بازداشت کردند که از سرنوشت آنان خبری گزارش نشده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این بارها کادر درمان بیمارستان‌های باریکه غزه و نیروهای امدادرسان در این باریکه را به بهانه‌های مختلف بازداشت و تحت شکنجه قرار داده بودند.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت جوانان فلسطینی

کلیدواژه