سیدحسن نصرالله: عادی سازی روابط با اسرائیل نقاب از چهره منافقان بر می دارد
(last modified 1397-08-19T18:58:01+00:00 )
عقرب 19, 1397 23:28 Asia/Kabul
  • «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان
    «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، عادی‌ سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل نقاب از چهره نیرنگ‌بازان و منافقان برمی‌دارد.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان روز شنبه در سخنانی که به صورت ویدیو کنفرانس برای شرکت کنندگان در مراسم "روز شهید" در حومه جنوبی بیروت، پخش می شد، با محکوم کردن هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی،ملتهای اسلامی و عربی را به نپذیرفتن رژیم اشغالگر قدس فراخواند.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود،مسیر مقاومت، سرنوشت ساز، قاطعانه و قدرتمندانه است و پیروزی های زیادی را به ارمغان می آورد و به برکت خون شهدا و مثلث طلایی "ارتش، ملت و مقاومت"، دشمن صهیونیستی جرات تجاوز به لبنان را ندارد.
سید حسن نصرالله تصریح کرد،اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل صدها عملیات فلسطینی‌ها را ناکام گذاشته است، خود حکایت از روحیه مقاومت فلسطینی‌ها دارد و مردم غزه با ادامه راهپیمایی‌ "حق بازگشت" و جانفشانی هایشان نشان دادند که  تسلیم رژیم صهیونیستی نمی شوند. 
سیدحسن نصرالله در ادامه افزود،عجیب است جهانی که با جنایت قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی، غافلگیر شده است، از جنایت‌های عربستان در یمن متعجب نمی‌شود و این درحالیست که سازمان ملل متحد از 14 میلیون یمنی که در معرض گرسنگی قرار دارند، سخن می گوید و کشورهای جهان هیچ واکنشی نشان نمی دهند.
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، به سبب مقاومت یمنی‌ها در نبرد با متجاوزان ،ائتلاف سعودی - اماراتی و آمریکایی در جنگ یمن شکست خورده است.

 

کلیدواژه