نیویورک تایمز: آمریکا تاکنون رئیس‌جمهوری نامناسب‌تر از ترامپ نداشته است
(last modified 1397-10-16T13:36:30+00:00 )
جدی 16, 1397 18:06 Asia/Kabul
  • نیویورک تایمز: آمریکا تاکنون رئیس‌جمهوری نامناسب‌تر از ترامپ نداشته است

روزنامه معتبر آمریکایی، در مطلبی با اشاره به اقدامات رئیس جمهوری فعلی و سوء استفاده او از قدرت، وی را بدترین رئیس‌ جمهوری آمریکا در طول تاریخ توصیف کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روزیکشنبه نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مراسم تحلیف خود سوگند‌هایی یاد کرد که مهمترین آن‌ها «حفظ، حراست و دفاع از قانون اساسی بود»، اما همواره آن را زیر پا گذاشته است. 

در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است، ترامپ  همواره منافع خود را به منافع آمریکا ترجیح داده و از جایگاه خود برای پیشبرد اهداف تجاری‌اش استفاده کرده و به مردم آمریکا دروغ گفته است.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: ترامپ از مسئولیت همه این اشتباهات شانه خالی می کند و در عوض به تضعیف سیستم بازرسی آمریکا و مجازات مخالفانش  می پردازد.

این روزنامه آمریکایی همچنین ترامپ را مانع اجرای عدالت دانست که  اعتماد مردم را به نهاد‌های دولتی از جمله مطبوعات، مجریان قانون و قوه قضائیه یکی پس از دیگری از بین برده است.

نیویورک تایمز همچنین گزارش داد که ترامپ به منافع آمریکا در سراسر جهان آسیب رسانده و بخش‌های مهم قانون اساسی را نابود کرده و برای نجات آمریکا تنها راه حل کنار رفتن دونالد ترامپ از رئیس جمهوری است.

اقدامات ترامپ، ازجمله سیاستهای وی در داخل و خارج آمریکا با انتقادها و واکنش های مختلفی مواجه شده است.

کلیدواژه