فروردین ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ Asia/Dushanbe
  • جلیلیان: ماموران از خودروی قاچاقچیان ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف کردند
    جلیلیان: ماموران از خودروی قاچاقچیان ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف کردند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ایران از انهدام و دستگیری یکی از سر شبکه‌های باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات در این استان جنوب شرقی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ایران گفت‌، پس از اطلاع مأموران پلیس اطلاعات مبنی بر انتقال تعدادی سلاح جنگی از مرزهای شرقی و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری به محلی مشخص را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار جلیلیان افزود، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با هدایت فنی پلیس اطلاعات با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد خودروها را شناسایی و بلافاصله با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و زمین گیر شدن آنان شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ایران با اشاره به دستگیری یکی از سر شبکه های باند قاچاق سلاح و مهمات در این عملیات تصریح کرد، ماموران در بازرسی دقیق از خودروی قاچاقچیان ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف و یک دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

از اواخر سپتامبر، برخی ازمناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی بود که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها نمایان شد.

در این اغتشاشات، سران سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضاً برخی از کشورهای اروپایی، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

تلاش کشورهای غربی و رسانه‌های وابسته به آنان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران در شرایطی بود که میلیونها نفر از ملت ایران بارها در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

کلیدواژه