مرداد ۰۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲ Asia/Dushanbe
  • فرمانده کل سپاه : اهانت کنندگان به قرآن کریم مجازات خواهند شد
    فرمانده کل سپاه : اهانت کنندگان به قرآن کریم مجازات خواهند شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: عاملان این جنایت به اشد مجازات خواهند رسید.

پنجشنبه (۲۰ ژوئیه) برای دومین بار ظرف چند هفته اخیر «سلوان مومیکا» شهروند عراقی ـ سوئدی با حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم کرد؛ اقدامی هتاکانه که واکنش کشورهای مسلمان را به همراه داشت. 

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خخراسان به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از تکرار و توالی اهانت به قرآن و مقدسات مسلمین و بلکه آحاد موحدان عالم چنین برمی‌آید که این اقدام یک راهبرد و سیاست شیطانی تعریف شده در اتاق‌های فکر ضدیت با اسلام و جهان اسلام است که هر از چندگاه تحت شعار فریبنده آزادی بیان و عقیده توسط عناصر مزدور به ویژه در اروپا پدیدار می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جسارت‌ها به مقدسات مسلمانان  موجب اتحاد و انسجام بیشتر امت اسلامی و به ویژه توجه عمیق‌تر و گسترده‌تر نسل جوان در اقصی نقاط عالم به حقایق و مفاهیم نورانی و حیات بخش قرآن مجید شده و علاوه بر برانگیخته‌تر شدن احساسات مسلمانان ضد دشمنان اسلام، بیش از هر مقوله‌ای اهانت کنندگان به مقدسات دینی را آماج خشم ، نفرت و انتقام آنان قرار می‌دهد.

کلیدواژه