آبان ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۸:۱۴ Asia/Dushanbe
  • سید ابراهیم رئیسی: آنچه امروز در فلسطین مشاهده می شود، نمونه‌اش در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران دیده‌ شده است
    سید ابراهیم رئیسی: آنچه امروز در فلسطین مشاهده می شود، نمونه‌اش در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران دیده‌ شده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات فلسطین گفت، جبهه حق و فلسطین پیروز خواهد شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجتماع مردم شهرستان مرزی بانه، غرب کشور با بیان اینکه در حمله رژیم صهیونیستی به غزه ۴ هزار کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شده اند اظهار کرد، آنچه امروز در فلسطین مشاهده می شود، نمونه‌اش در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران دیده‌ شده است.

رئیسی افزود، امروز همان جریان باطل و همان آمریکا که در جنگ تحمیلی در بانه فاجعه آفرید، در فلسطین جنایت می‌کند؛ همان جریان که دیروز شهرهای کردستان و خوزستان ایران را ویران کرد، امروز خانه‌های مردم فلسطین را ویران می‌کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، اگر دیروز صدام جنایتکار و آمریکایی‌ها و کشورهای شرور اروپایی مورد محاکمه قرار می‌گرفتند، امروز این جنایت هولناک به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه مشاهده نمی شد.

نیروهای مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) ضد مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های باریکه غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

 

کلیدواژه