مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۳:۲۸ Asia/Dushanbe
  • عذرخواهی خبرنگار سی‌ان‌ان از انتشار اخبار کذب در رابطه با حماس
    عذرخواهی خبرنگار سی‌ان‌ان از انتشار اخبار کذب در رابطه با حماس

خبرنگار سی‌ان‌ان با انتشار پیامی بابت انتشار اخبار نادرست در رابطه با سربریده شدن کودکان و نوزادان توسط حماس عذرخواهی کرد.

"سارا سیدنر"، خبرنگار سی‌ان‌ان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) ضمن عذرخواهی بابت انتشار اخبار نادرست در رابطه با سربریده شدن کودکان و نوزادان توسط حماس نوشت، دفتر نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه گذشته ادعا کرد که سر بریده شدن کودکان و نوزادان توسط حماس را تایید می‌کند اما رزیم صهیونیستی روز جمعه گذشته مدعی شد که نمی‌تواند سر بریده شدن نوزادان را تایید کند.

این در حالی است که حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی له می‌شود؛ رژیم اشغالگر قدس در این مدت، وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را ضد فلسطینی ها مرتکب شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه 7 اکتبر در پاسخ به جنایات صهیونیستها، عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرد و اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد.

به دنبال این عملیات بزرگ، دست‌کم 1500 صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین گزارش اعلام کرد تعداد شهدای بمباران های رژیم صهیونیستی به یکهزار و 900 نفررسیده است که 614 نفر از آن ها کودک و 370 نفر زن هستند. براساس این گزارش، 7 هزار و 696 نفر نیز تاکنون در بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

کلیدواژه