بهمن ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲ Asia/Dushanbe
  • محمد علی الحوثی: هر گونه ماجراجویی که در راستای عملی کردن تهدیدات امریکا باشد، به شکست منتهی خواهد شد
    محمد علی الحوثی: هر گونه ماجراجویی که در راستای عملی کردن تهدیدات امریکا باشد، به شکست منتهی خواهد شد

در ادامه درگیری‌های یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن و از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه آمریکا تهدید کرده است که همه جبهه‌ها را علیه یمن فعال خواهد کرد، به واشنگتن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی که در راستای عملی کردن این تهدید باشد، به شکست منتهی خواهد شد.

محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن هم  تأکید کرد که این کشور بسیار قدرتمندتر از این است که از حملات آمریکا، انگلیس و اسرائیل، آسیبی ببیند.

العاطفی به واشنگتن هشدار داد: به هژمونی آمریکا، پایان خواهیم داد و شورای عالی سیاسی برای یک جنگ طولانی مدت آمادگی دارد.

«محمد البخیتی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن نیز پیشتر گفت: ملت و نیروهای مسلح یمن هیچ هراسی از موشک‌ها و تجمع نظامی نیروهای ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ ندارند و در حمایت از مقاومت مردم غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی ثابت قدم هستند.

ارتش یمن در هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا هم در ادامه حمایتهای خود از اسرائیل، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌‌های اسرائیلی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داد.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه