اسفند ۰۷, ۱۴۰۲ ۰۹:۳۲ Asia/Dushanbe
  • ادامه تظاهرات جهانی ضد نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه
    ادامه تظاهرات جهانی ضد نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

تظاهرات مردمی در شهر‌های مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم نسل کش صهیونیستی علیه فلسطینیان بویژه در باریکه غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما، حامیان مردم فلسطین روز یکشنبه با برپایی تظاهرات گسترده در شهرهای مانهایم آلمان، پاریس پایتخت فرانسه، میلان ایتالیا و هلند، در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان بویژه در باریکه غزه، توقف جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه را خواستار شدند.  
 


حامیان فلسطین همچنین با برپایی تظاهرات گسترده مقابل سفارت رژیم اشغالگر صهیونیستی در امان، پایتخت اردن، توقف جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه را درخواست کردند.
جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان ، واکنش جهانیان را برانگیخته است و در اقصی نقاط جهان مردم، دولت های مختلف و نهادهای بین المللی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند.
حامیان مردم فلسطین در سراسر جهان در ماه های اخیر با برگزاری تظاهرات، جنایات رژیم صهیونیستی ضد مردم باریکه غزه را محکوم کرده اند.
رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر 2023 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته است.

از زمان آغاز حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تاکنون، 29 هزار و 606 فلسطینی که عمده آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسیده‌ و 69 هزار و 737 فلسطینی نیز مجروح شده‌ اند.
 

کلیدواژه